Devlet Bahçeli’nin gözlerden düşüşünün başlıca nedeni Ermeni kökenli oluşu değil

Devlet Bahçeli

Devlet Bahçeli’nin gözlerden düşüşünün başlıca nedeni

Ermeni göçmenlerimiz: Abdullah Gül. ile Devlet Bahçeli
Ermeni göçmenlerimiz: Abdullah Gül. ile Devlet Bahçeli

, sinsice Ermeniler’in çıkarlarını korumasıdır.

 

Devlet Bahçeli MHP Genel Başkanı olmasının dışında kendisi ile yakınları konusunda pek bilgi vermeyen birisi idi. Türkiye bir çalkantılar eli (ülkesi) olduğu için bu konuyu kimsede iyice kurcalayamamıştı. Ancak son yıllarda MHP içinde gücendirilmiş olan ülkücüler ile sayıları çok az olan bir iki açık toplum yanlısı yazarlar bu işi deşelemeye başlamışlardı.

Devlet Bahçeli'nin gölge oyunu
Devlet Bahçeli’nin gölge oyunu

Bizimde geçmişte, “ülkücü kesimi olaylardan uzak tutması, ülkücü kesimde gizli süren iç tartışma sonucunda çıkan öldürme olaylarına sıcak bakmadı” diyerek arka çıktığımız sayın Devlet Bahçeli, “ben yaptım oldu” uygulaması nedeni ile gerek ülkücü, gerekse Türk toplumuna ters düşecek uygulamaları, kendisine bile ters düşerek yaptıda yaptı.

Sayın Devlet Bahçeli’nin ülkücülerin birer kara koyun olarak yetişmesini, göz önüne alarak, yalnızca kendi geleceğini sağlama alabilmek adına MHP’nin iplerini MİT’e vermesi, bizi bile çileden çıkardı.

 

Bakınız, Devlet Bahçeli’nin Ermeni anadan olmasını benim ülküdaşlarım ortalığa süreli nerede ise 10 yıl olmuştu, ancak bizler “Sayın Bahçeli görevini iyi yapıyorsa, onun anasının Ermeni olmasının bir anlamı yok” dedik.

Devlet Bahçeli
Devlet Bahçeli

Ancak bu süreç içinde, Sayın Bahçeli, Ermeni kökenli Abdullah Gül’ü başkan seçtirip, onun Ermeni eline gitmesini sağladı. Yine bu süreç içinde bir Ermeni kökenli kişiyi kurultay (meclis) başkanı seçtirdi.

Devlet Bey’in Ermenicilik sabıkası bununlada bitmiyor. Toplum önünde sürekli PKK’ya saldırıyor, ancak teke tek oluncada PKK’cı dedikleri ile el sıkışıp, senli-benli olabılıyor. Bunun sayısız örnekleri var.

Dediğimiz budur, Sayın Bahçeli’yi Ermeni oluşu ile vurmak istemiyoruz. Gizli ermenicilikyaptığı için kendisine karşı çıkıyoruz.

 

Bir tek yeteneği olmayan, elinden bir tek iş gelmeyen çok gizli Ermeniler’i il, ilçe başkanı yaptı, kurultaya (meclis) seçtirdi, yönetime aldı.

hakan fidan
hakan fidan

Bundan bir ay öncesi, Ankara’da MİT’e çağrıldım. Benimle görüşen MİTçi, beni yaptığım eleştirilerin, başka kişilerin özel yaşamlarını incittiğini söyledi. Ben, “yasadışı bir durum varsa, yargıya yollayın deyince, MİTçi “abi, siz MHP’ninde ilkelerini bozuyorsunuz” Ben sizi, sizin partinizi iyi bilen, taa Devlet Bey’e deyin ulaşabilen birisiyim, istersen beni genel merkezinize sorun” dedi.

Bu partide işler, devletin istediği biçimde yürür” diyede ekledi.

Ben “ben yasalari aşmıyorum, bildiğim doğruları yazıyorum” dedim. MİTçi “nice doğru yazanlar içeriye tıkıldı, bunuda unutma” dedi.

Bu gerçekler, yıllarını bu ülküye adamışlarda çok derin yaralar açar.

 

Böylece MHP yönetim kesiminin MİT’in eline düşmüş durumda olduğunu anlıyoruz.

 

Sayın Devlet Bey, yok böyle bir durum derse, buyursun desin. Bizde yavaş yavaş derneklerde tepelerde görevli Ermeni kökenli ülküdaşlarımızı açıklayalım.

Devlet Bahçeli
Devlet Bahçeli

 

 

 

 

 

 

 

 

Yazar: Ülkü Ocakları

Bir ülkücü

Yorum bırakın