Muharrem İnce AKP’yi akladı, MİT’te Muharrem İnce’yi aklıyor!

2012 yılından sonra nerede ise sık-sık görüştüğüm bir mit köstebeği ile birlikte Türkiyedeki gelişmeleri AKP’nin yükseliş nedenlerini konuşur iken, birden bire bana AKP’nin durumu iyide, CHP çok yaman durumda dedi. 

Neden dedim. “Bu Kılıçdaroğlu milli değil, ancak Deniz Baykal milli” dedi. “Baykal iyi bir yurtsever” dedi.

Bende çok sert biçimde “Kılıçdaroğlu’da yurtseverdir” dedim. 

Köstebek “Kılıçdaroğlu sonuçta bir Ermeni, Baykal Türk’tür, siz neden Türk’ten yana değilsiniz”, dedi.

Bende ona dönüp” “ Baykal dediğin kişi, AKP yöneticilerinden biri olan Bülent Arınç’ın halasının oğludur. Oda sonuçta Ermeni kökenlidir” dedim.

Sonuçta köstebek, bin dereden su getirip, Baykal’ı öve öve bitiremedi. “Birde o yeri geldiğinde partisini bile yok sayıp AKP ile uyumlu olabiliyor” dedi.

Bu neden böyle oluyor diye sorunca köstebek sustu.

Ben “ Bak koçum bu Deniz Baykal ile ilgili MİT’in elinde çok belgeler var. O MİT’ten korkup, sürekli Erdoğan’ı kurtarmaktadır, çünkü mit’in esiridir, bu nedenlede Kılıçdaroğlu Türkiye’ye gereklidir” dedim.

O günlerdede, AKP liler Deniz Baykal’a çok olumlu bakıyorlardı.

Şimdi gelelim günümüzün konusuna!

Bu günlerde MİT’in köstebekleri gece gündüz Kemal Kılıçdaroğlu’na karşı basın-yayın üzerinden saldırılar düzenliyorlar. Üstelik “Kılıçdaroğlu Ermenidir” diyorlar. İyide AKP’de de sayısız Ermeni var, ona ne demeli?” diyorum. 

MİT geçmişte Kılıçdaroğlu’na karşı Deniz Baykal’ı, şimdilerdede Kılıçdaroğlu na karşı Muharrem İnce’yi koruyor. 

Muharrem İnce
Muharrem İnce

Sabah gazetesi: Muharrem İnce Ana Muhalefet diyor.

Bence MİT’in elinde M. İnce ile ilgili iyi belgeler var. O CHP’de başa gelirse onu ellerinde oynatabileceklerini düşünerek, ona görede ona arka çıkıyorlar.

Bütün basın yayında AKP’li yazarlar-çizerler gece gündüz “CHP değişmelidir, Muharrem İnce AKP’ye uyumludur” diyorlar.

Ben CHP’li delegeleri buradan uyarıyorum. Seçimi AKP, oy çalarak kazandı. AKP’yide M. İnce kutladı, akladı. Gerisini siz düşünün…

Yazar: Ülkü Ocakları

Bir ülkücü

Yorum bırakın